Unha ruta na que se require un gran esforzo físico, pero moi espectacular, con boas vistas sobre o Val do Támega.

Comezamos a ruta na Ponte Pedriña, no camiño que sae antes da ponte, en dirección a Verín. A uns 100 m. de comezar o camiño seguimos polo do medio. Os piñeirais farannos sombra se o día está asollado e caloroso.

A medida que subimos, imos vendo á nosa dereita o val do río Codias. Continuaremos no seguinte cruzamento polo da dereita. Chegaremos ao Alto dás Pedrosas, desde onde podemos ver unha fermosa panorámica do val do Támega e de Laza. Tomando no cruzamento o camiño en dirección ao Alto dás Cruces. Desde este punto, o pobo das Eiras está moi preto. Poderemos visitalo e facer un alto no merendeiro no centro do pobo.

O camiño de volta farémolo seguindo a estrada que nos leva a Laza. Unha forte pendente duns 4 km. Pasaremos pola fonte e os piñeirais da Ortiga. Detrás do forte descenso, chegaremos a unha curva moi pronunciada á esquerda. Xusto aí, e á beira dun fito do camiño de Santiago, parte unha senda á dereita. Continuaremos o descenso por ela. Tras cruzar o río, chegaremos á estrada. Final do noso percorrido.

Lonxitude: 9 KM
Tempo (aprox.): Sendeirismo: 1 H 30′
Mountain Bike: 3 H
Dificultade: ALTA
Desnivel: ALTO
De interés: As vistas dende o Alto das Pedrosas; pobo das Eiras; fonte e piñeirais da Ortiga. O cauce do río.